Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează ziua de 21 iunie 2021, a doua zi de Rusalii, drept sărbătoare legală și zi liberă la nivel național.
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare
Conform reglementărilor în vigoare, Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își întrerup activitatea în ziua de 21 iunie 2021.
Începând cu data de 22 iunie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire și prevenție a răspândirii coronavirus, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Baia de Aramă, Băilești, Călimănești, Câmpulung, Caracal, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, Iași (09:00 – 17:00) și Timișoara (09:00 – 17:00).
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din localitățile Baia de Aramă, Călimănești, Curtea de Argeș, Corabia, Horezu, Bechet, Orșova, Reșița, Filiași și Vânju Mare, își vor relua activitatea după zilele libere naționale, conform programului de mai jos:
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectuează o programare?
– Accesați pagina https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
– Completați numele, prenumele, adresa de mail;
– Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
– Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
– Înregistrați programarea.
Reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi:
– Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ
– Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
– Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.
Alte canale de comunicare:
– Completarea formularului de înregistrare a sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
– Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail [email protected]
– Numărul de fax: 0248 524 834.
Le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere!
Direcţia Comunicare şi Marketing
CEZ România