CEZ Vânzare a decis să ofere tuturor clienților săi casnici aflați în regim de Serviciu Universal o reducere față de tariful aferent Serviciului Universal valabil de la 01 ianuarie 2021. Clienții casnici aflați încă în regim de Serviciu Universal vor primi în perioada imediat următoare o informare despre stadiul și modificările procesului de liberalizare, precum și 3 oferte (CEZ Rezidențial – cea mai mică ofertă concurențială CEZ Vânzare – fără abonament inclus, CEZ Eficient Standard – ofertă concurențială CEZ Vânzare – cu abonament inclus și oferta pentru Serviciul Universal). Contractarea ofertei concurențiale va putea fi efectuată fără vizite la Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare prin completarea și transmiterea formularului de selecție la [email protected], iar o copie a noului contract de energie se va trimite clientului, prin canalul de comunicare ales.
Ofertele transmise vor fi însoțite de un formular de selecție. Completarea formularului cu bifarea ofertei acceptate, semnarea și trimiterea acestuia către furnizor reprezintă acordul clientului pentru contractare.Toți clienții casnici CEZ Vânzare în regim de Serviciu Universal vor beneficia în perioada ianuarie – iunie 2021 de o reducere față de prețul aferent Serviciului Universal, chiar dacă nu au ales o ofertă. Dacă până la data de 30 iunie 2021, clienții nu au optat pentru o ofertă în regim concurențial, acestora li se va aplica tariful standard de Serviciu Universal.
Care sunt pașii următori?
1. Furnizorul de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare le va transmite clienților săi casnici aflați încă în regim universal formularul de selecție cu informațiile despre cele 3 oferte menționate mai sus, prin corespondență scrisă sau e-mail – în funcție de opțiunea exprimată de client în contractul actual.
2. Formularul de selecție completat poate fi transmis la unul din următoarele canale de comunicare:
⦁ direct la cel mai apropiat Centru de Relații cu Clienții;
⦁ prin e-mail la adresa cez _[email protected];
⦁ la adresa poștală: CEZ Vânzare SA, localitatea Târgu Jiu, strada Depozitelor, numărul 2, județul Gorj, cod poștal 210238;
⦁ prin fax la numărul 0372 524 834.
3. O copie a noului contract de furnizare a energiei electrice aferent ofertei alese va fi transmisă la adresa de corespondență stabilită, fiind generată cu datele de client, deja înregistrate în sistemul CEZ Vânzare.
4. Contractul intră în vigoare în luna în care s-a depus oferta de selecție semnată.
5. Clienții care nu își exprimă nici o opțiune până la data de 30.06.2021 vor fi facturați la prețul de Serviciu Universal la care se aplică o reducere. Începând cu data de 01.07.2021, vor fi facturați la tariful pentru serviciu universal.
Cum află un client casnic dacă este în regim reglementat sau beneficiază deja de o ofertă în regim concurențial?
Simplu, prin verificarea tipului de tarif menționat pe a doua pagină a facturii de energie electrică CEZ Vânzare – detalii factură:
⦁ dacă este menționat „tip tarif reglementat” sau „preț SU casnic” – atunci există un contract în regim reglementat și se pot face modificările contractuale necesare până la 30 iunie 2021:
⦁ dacă este menționat unul din tarifele CEZ Eficient, CEZ Rezidențial, CEZ Confort, CEZ Orar sau CEZ Verde, clientul beneficiază deja de tarif concurențial și nu e necesar să realizeze modificări contractuale.
Direcția Comunicare și Marketing
CEZ România