vineri, decembrie 27, 2024

Ultima ora

Sport

Dialogul dintre furnizorul de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare și clienții săi se va derula în continuare în mediul online. Decizia de a redeschide Centrele de Relații cu Clienții va fi reanalizată la începutul anului viitor, în funcție de evoluția contextului epidemiologic

Activitatea Centrelor de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea, precum și birourile din Timișoara, Iași și Reșița, va rămâne suspendată cel puțin până la data de 11 ianuarie 2021, măsură menită să contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS COV 2 în zona operațională CEZ Vânzare.
Clienților CEZ Vânzare le rămân la dispoziție canalele de comunicare online ale furnizorului, care acoperă toată gama de servicii: aplicația My CEZ, Info Linia CEZ, chatul online, înregistrarea sesizărilor, website-urile oficiale www.cezinfo.ro și www.cez.ro.
CEZ Vânzare continuă implementarea măsurilor directe și imediate de protejare a angajaților și clienților săi și prelungește perioada de suspendare a programului cu publicul al Centrelor sale de Relații cu Clienții, până la începutul anului viitor. Decizia de derulare a dialogului cu clienții săi în mediul online exclusiv, face parte din comportamentul responsabil adoptat de CEZ Vânzare încă de la debutul epidemiei. CEZ Vânzare va reanaliza redeschiderea Centrelor și Birourilor sale începând cu data de 11 ianuarie 2021.
Așadar, le subliniem clienților CEZ Vânzare de energie electrică și gaze naturale că, între timp, își pot soluționa toate solicitările în relația cu furnizorul, din confortul și siguranța de #acasă, prin:
– Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi la adresa https://www.cez.ro/ro/media/comunicate-de-presa/1359-clientii-cez-vanzare-stau-acasa-si-primesc-toate-informatiile-de-care-au-nevoie-in-relatia-cu-furnizorul-lor-pe-care-le-solicita-mai-ales-online.
– Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, zilnic, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
– Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.
– Alte canale de comunicare:
– Completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
– Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail [email protected]
– Numărul de fax: 0248 524 834.
Totodată, furnizorul CEZ Vânzare îşi încurajează clienţii să folosească sistemele de plăţi online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plată de tip internet banking, puse la dispoziţie de unităţile bancare). Mai multe detalii despre metodele de plată puteţi regăsi accesând secţiunea Modalităţi de plată, din website-ul www.cez.ro, precum și acccesând link-ul https://bit.ly/3qnuP31
Le mulţumim clienţilor noştri pentru înţelegere!

Direcţia Comunicare şi Marketing CEZ România

Politica