Portalul și aplicația mobilă My CEZ, apelarea Info Liniei CEZ, chatul dedicat sunt doar câteva dintre alternativele online de care beneficiază clienții CEZ Vânzare în relația cu furnizorul lor. Furnizorul le recomandă în continuare clienților săi să opteze pentru siguranța de #acasă, iar dacă își planifică o vizită la Centrele de Relații cu Clienții, să țină cont de programul actualizat al centrelor (cu pauză de prânz în intervalul 12:30 – 13:00).
CEZ Vânzare rămâne preocupat de protecția clienților săi în contextul COVID – 19 și îi asigură că solicitările lor sunt preluate eficient și prin intermediul canalelor de comunicare alternative puse la dispoziţie:
– Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ
– Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.
Alte canale de comunicare:
– Completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
– Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail [email protected]
– Numărul de fax: 0248 524 834.
Totodată, furnizorul CEZ Vânzare îşi încurajează clienţii să folosească sistemele de plăţi online pentru plata facturilor (portalul My CEZ sau mijloacele de plată de tip internet banking, puse la dispoziţie de unităţile bancare). Mai multe detalii despre metodele de plată puteţi regăsi accesând secţiunea Modalităţi de plată, din website-ul www.cez.ro
Este important de menţionat faptul că începând cu data de 12 octombrie, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare nu vor derula activități cu publicul în intervalul 12:30 – 13:00, perioadă dedicată pauzei de prânz.
Programul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ Vânzare, poate fi consultat mai jos.
Le mulţumim clienţilor noştri pentru înţelegere!
Direcţia Comunicare şi Marketing
CEZ România