Viceprimarul municipiului Drobeta Turnu Severin, Daniel Cîrjan, a inițiat un proiect de hotărâre de Consiliu Local care prevede facilități la plata impozitului anual pe clădiri și a taxei lunare pe clădiri pentru perioada stării de urgență.
Astfel, se acordă reducerea impozitului anual pe clădiri cu o cotă de 50% pentru clădirile persoanelor fizice sau juridice folosite pentru activități economice, dacă în perioada stării de urgență de 2 luni, ca urmare a efectelor SARS-CoV-2, proprietarii au fost obligați să își întrerupă total activitatea economică sau dețin certificat de stare de urgență emis de Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri de întrerupere parțială a activității economice.
De asemenea, se acordă scutire de la plata taxei lunare pe clădiri datorate de concesionari sau locatari ai unei clădiri proprietate publică sau privată a statului sau unității administrativ-teritoriale, dacă în perioada stării de urgență de 2 luni, ca urmare a efectelor SARS-CoV-2, utilizatorii acesor clădiri au fost obligați să își întrerupă total activitatea economică.
„Este extrem de important ca Primăria municipiului Drobeta Turnu Severin să vină în sprijinul mediului de afaceri în această perioadă dificilă din punct de vedere economic, fiind vital ca toate societățile comerciale să își continue activitatea și să păstreze locurile de muncă”, spune viceprimarul Daniel Cîrjan.