vineri, noiembrie 15, 2024

Ultima ora

Sport

Program normal de lucru la CEZ

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își vor relua programul normal de lucru cu publicul 08:30 – 16:30, începând cu 01 iulie

Începând cu data de 01 iulie 2020, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire și prevenție a răspândirii noului coronavirus.

Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își vor relua activitatea, conform programului de mai jos:

Policlinica Buna Vestire Craiova
OraşProgramInterval orar
Craiova



luni – vineri




08:30 – 16:30
Băilești
Pitești
Câmpulung
Slatina
Caracal
Drobeta Turnu Severin
Târgu Jiu
Râmnicu Vâlcea
Drăgășani
Alexandria
Roșiorii de Vede
Videle
Timișoaraluni – vineri09:00 – 17:00
Iași
Baia de Aramămarți



08:30 – 16:30
Călimăneşti
Curtea de Argeşmiercuri și joi
Corabiamiercuri
Horezu
Bechet
Orşovajoi
Reşiţajoi09:00 – 10:00
Filiaşivineri08:30 – 16:30
Vânju Mare

Reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi:

  • Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
  • Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentrusolicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
  • Chatul cu un consultant CEZ Vânzare – implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.
  • Alte canale de comunicare:

Subliniem în continuare importanța respectării regulilor de protecție în interiorul Centrelor de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare:

  • Angajaţii Centrelor vor purta măşti şi mănuşi de protecţie, Accesul clienţilor în CRC este permis doar cu mască de protecţie (doar un reprezentant per familie);

* În cazuri specifice, clienţilor li se vor pune la dispoziţie măşti de protecţie de unică folosinţă.

  • Accesul în incintă se va face doar după ieșirea persoanei care a intrat înainte;
  • Cozile de așteptare se vor forma în afara incintei centrului, respectând regulile de distanțare socială;
  • Clienţilor li se va măsura temperatura la intrarea în CRC;

* Clienţilor cu temperatura de 37,3 sau mai mare nu li se va permite accesul în centru.

  • Clienţii vor fi direcţionaţi de către personalul de pază să-şi şteargă tălpile încălţămintei pe covoraşul dezinfectant de la intrarea în centru precum şi să-şi igienizeze mâinile cu soluţii de dezinfectare;
  • Se recomandă clienţilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea documentelor;
  • Totodată, se recomandă pregătirea în prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi, etc.

Direcţia Comunicare şi Marketing

CEZ România

Politica