Wizz Air a anunţat că implementează noi reguli de zbor începând cu data de 1 mai, astfel încât să păstreze distanţa socială recomandată de autorităţi şi să-şi protejeze deopotrivă pasagerii şi angajaţii.
Astfel, ca parte a măsurilor de protecţie a sănătăţii clienţilor şi a echipajului, pasagerii ar trebui să facă check-in şi să efectueze orice achiziţii de servicii online, cum ar fi plata pentru bagaje suplimentare, pentru a reduce interacţiunea neesenţială la aeroport.
De asemenea, utilizarea punctelor autonome de predare a bagajelor – acolo unde sunt disponibile – şi verificarea rapidă de securitate pe aeroporturi sunt recomandate cu tărie de către compania aeriană pentru a creşte şi mai mult distanţarea fizică în etapa premergătoare îmbarcării. În încercarea de a limita răspândirea posibilelor infecţii, pasagerii sunt rugaţi să adopte noile reguli de distanţare fizică atât în timpul îmbarcării, cât şi al debarcării, scrie Adevărul.
Compania anunță că echipajul de cabină va distribui şerveţele de igienizare fiecărui pasager, în timp ce eliminarea revistelor de la bord şi încurajarea plăţii cu mijloace contactless în timpul cumpărăturilor la bord sunt măsuri introduse pentru minimizarea contactului fizic. Pe zborurile unde gradul de încărcare permite, echipajul va supraveghea distanţarea locurilor între pasageri. Wizz Air va continua programul său de curăţenie zilnic strict pentru toată flota în exploatare, toate aeronavele fiind dezinfectate peste noapte, în conformitate cu instrucţiunile oficiale. Pentru a rezuma noul protocol, Wizz Air a lansat un videoclip explicativ care vizează principalele măsuri introduse.
Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, operează o flotă de 121 de aeronave Airbus A320 şi A321, una dintre cele mai tinere flote din lume şi oferă mai mult de 710 rute de la 25 de baze, ce asigură conexiunea între 154 de destinaţii din 45 de ţări.