În plină criză a coronavirusului, patronul CSU pune accent pe vânzările de produse cu însemnele clubului.
Fotbalul
a fost băgat în carantină de coronavirus, până și Euro 2020 a fost
amânat, spre bucuria autorităților române care nu erau pregătite cu
stadioanele. CSU Craiova a suspendat activitatea clubului și a trimis
angajații cu crampoane în vacanță până la data de 21 aprilie.
Până
atunci, patronul oltenilor caută soluții pentru menținerea stabilității
financiare a afacerii sale. Și se pare că a găsit una, care, dacă va
prinde între fanii olteni, va putea asigura bugetul clubului lui Rotaru
și pe perioadă de criză. A scos la vânzare statuete de porțelan cu
Pigliacelli și ceilalți alb-albaștri.
Clubul spune că statuetele 3D
„reprezintă cadoul inedit pentru un fan adevărat”. Acestea au 15 cm
înălțime, sunt fixate pe soclu de lemn personalizat cu însemnele
clubului. Prețul unei statuete e de 1.190 de lei, dar colecționarii
adevărați pot să-și facă un prim 11, în așteptarea unei statui cu
antrenorul.
De pe site-urile de profil, iubitorii fotbalului pot să-l adauge în colecție și pe Cristiano Ronaldo, la preț de 5 dolari.