sâmbătă, noiembrie 23, 2024

Ultima ora

Sport

Electricienii Distribuție Oltenia sunt în permanență în teren pentru asigurarea alimentării cu energie electrică a consumatorilor, prioritare fiind locurile de consum care asigură tratamentul, izolarea sau carantina populației, în contextul pandemiei COVID-19

Operatorul Distribuţie Oltenia a adoptat şi implementat toate măsurile de siguranţă şi protecţie pentru angajaţii săi, de la dotarea clădirilor cu soluţii dezinfectante, închiderea Centrelor sale de Relaţii cu Utilizatorii, până la echiparea corespunzătoare a turelor operative şi instruirea acestora în conformitate cu recomandările specialiştilor.

Astfel, electricienii DEO sunt pregătiţi să intervină în condiţii de siguranţă pentru remedierea deficienţelor electrice din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea.

Activitatea operatorului Distribuţie Oltenia este una de importanţă strategică, cu atât mai mult în contextul epidemiologic actual. Am luat toate măsurile necesare astfel încât să asigurăm continuitatea procesului de distribuţie a energiei electrice în aria noastră operaţională, în condiţii de siguranţă pentru cele două elemente extrem de importante pentru noi: angajaţii noştri şi consumatorii de energie electrică.”, a declarat Eugen Butoarcă, Director Executiv Distribuţie Oltenia.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Sprijinul echipelor operative DEO a fost deja solicitat în cazul mai multor deficienţe electrice semnalate în judeţele Mehedinti, Olt şi Teleorman, la locuri de consum cu persoane aflate izolare şi/sau carantină.

Una dintre deficienţe s-a produs în localitatea Bobiceşti, judeţul Olt, afectând alimentarea cu energie electrică a unor consumatori aflaţi în autoizolare, la domiciliu.

Echipa operativă a purtat mănuşi, ochelari şi echipamente de protecţie de unică folosinţă, care au fost colectate în saci speciali şi predate unei firme specializate în colectarea deşeurilor medicale. Tot în judeţul Olt, electricienii DEO au efectuat reconectarea la sistemul de distribuţie a energiei electrice a unui consumator aflat în izolare la domiciliu, în localitatea Spineni.

De asemenea, turele operative au intervenit pentru realimentarea cu energie electrică a unui hotel din localitatea Corabia, clădirea fiind în prezent folosită pentru cazarea persoanelor suspectate ca fiind infectate cu COVID-19, aflate în carantină. Aici, electricienii Distrbuţie Oltenia au depistat sursa deficienţei în cadrul instalaţiei electrice de utilizare a hotelului, intervenţia acestora fiind efectuată în următoarele condiţii:

  • la solicitarea ISU Vişina şi în prezenţa reprezentanţilor DSP;
  • Cu respectarea dispoziţiilor reprezentanţilor DSP şi ISU;
  • Electricienii au utilizat echipamentul de protecţie suplimentar pus la dispoziţie de catre DSP;
  • După remedierea deficienţelor electrice, echipamentele de protecţie au fost predate reprezentanţilor DSP;
  • S-au respectat regulile generale de securitate şi igienă.

Mai mult, specialiştii DEO au realizat un branşament la reţea în localitatea Gura Văii, judeţul Mehedinţi, pentru alimentarea cu energie electrică a unui loc de consum destinat persoanelor care au intrat în ţară, venind din zone de risc. În judeţul Teleorman, electricienii au efectuat reconectarea la reţeaua electrică a unei persoane izolate la domiciliu, din localitatea Zimnicea.

Este extrem de important ca persoanele aflate în izolare sau carantină, sau care au intrat în contact cu alte persoane cu semne de afecţiuni pulmonare, tuse, strănut, să menţioneze faptul că sunt în izolare sau în carantină, sau că există suspiciuni cu privire la o potenţială expunere la COVID-19, la înregistrarea deranjamentului electric.

Reamintim că pentru înregistrarea unui deranjament, se pot utiliza următoarele canale de comunicare:

  • apelând Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00);
  • prin email, la adresa [email protected] pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice.
  • prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form

Politica