Incepand de astazi, 12 martie, ora 14:00, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea, precum si birourile din Timisoara, Iasi si Resita, isi vor suspenda activitatea pana la data de 31 martie. Furnizorul de energie electrica si gaze naturale CEZ Vanzare ia toate masurile pentru protejarea angajatilor si clientilor sai, dispunand suspendarea activitatii care implica aglomerari de spatii si contact direct.
Clientii CEZ Vanzare sunt incurajati sa mute dialogul cu furnizorul lor de energie electrica si gaze naturale in mediul online, prin folosirea aplicatiei My CEZ, apelarea Info Liniei CEZ, utilizarea chatului online, a formularului de inregistrare al sesizarilor sau accesarea website-urilor oficiale www.cezinfo.ro si www.cez.ro
Inca de la inceputul primelor cazuri de imbolnaviri cu COVID 19 confirmate la nivel national, furnizorul CEZ Vanzare a intensificat masurile sanitare de preventie din Centrele sale de Relatii cu Clientii, ca parte a unui comportament responsabil menit sa protejeze atat siguranta angajatilor sai, cat si cea a clientilor.
Intrucat situatia epidemiologica este in continua evolutie, furnizorul CEZ Vanzare suspenda activitatea Centrelor sale de Relatii cu Clientii in perioada 12 martie – 31 martie 2020. Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vanzare raman la dispozitia clientilor casnici si economici in vederea preluarii si solutionarii tuturor solicitarilor acestora.
Cum e mai usor pentru clientii CEZ Vanzare sa afle informatiile de care au nevoie?
Toate activitatile derulate de Centrele de Relatii cu Clientii CEZ Vanzare pot fi efectuate cu usurinta prin intermediul canalelor de comunicare online puse la dispozitie de furnizor clientilor sai:
- Portalul si aplicatia mobila MYCEZ:
Clientii CEZ Vanzare pot gasi intr-un singur loc toate informatiile despre contractul de energie electrica si gaze naturale si anume:
- Verificarea consumului de energie electrica si de gaze naturale;
- Vizualizarea si descarcarea facturilor CEZ Vanzare;
- Efectuarea platilor online;
- Vizualizarea situatiei platilor si a restantelor;
- Transmiterea indexului autocitit;
- Vizualizarea istoricului de consum, de facturi si de plati;
- Gestionarea mai multor locuri de consum din acelasi cont de client;
- Solicitarea unei oferte de energie electrica sau de gaze naturale;
- Verificarea programului de intreruperi programate in alimentarea cu energie electrica.
My CEZ poate fi accesat atat in varianta web, pe mycez.cezinfo.ro, cat si de pe telefonul mobil sau tableta, prin aplicatia disponibila in AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc sa isi activeze contul pot sa se inregistreze folosind datele de client CEZ si o adresa de email valida.
- Info Linia CEZ
Clientii CEZ Vanzare pot solicita informatii comerciale despre serviciile CEZ Vanzare apeland Info Linia CEZ, 0251 929, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 20:00, in timp ce inregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuata non stop.
De asemenea, apeland Info Linia CEZ, clientii pot primi informatiile de care au nevoie, fara a intra in contact cu un operator uman, prin intermediul solutiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le ofera acces rapid la informatii despre situatia facturilor si platilor sau pentru inregistrarea unui deranjament electric).
- Chatul cu un consultant CEZ Vanzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vanzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00.
- Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de inregistrare al sesizarilor accesand https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
- Prin corespondenta scrisa la adresa de e-mail [email protected]
- Numarul de fax: 0248 524 834
Le multumim clientilor nostri pentru intelegere!
Directia
Comunicare si Marketing
CEZ Romania