miercuri, decembrie 25, 2024

Ultima ora

Sport

My CEZ devine asistentul personal al clienților CEZ Vânzare începând din această primăvară

CEZ Vânzare, cel mai mare furnizor de energie din sud-vestul României, lansează My CEZ – asistentul personal al clienților din sectorul energiei și gazelor naturale. Aplicația are un design simplu și funcționalități multiple, aducând o valoare adăugată experienței utilizatorilor.

My CEZ poate fi accesat atât în varianta web, pe mycez.cezinfo.ro, cât și de pe telefonul mobil sau tabletă, prin aplicația disponibilă în AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc să își activeze contul pot să se înregistreze folosind datele de client CEZ și o adresă de email validă.

Prin intermediul aplicației, clienții CEZ Vânzare găsesc într-un singur loc toate informațiile despre contractul de energie electrică și gaze naturale. Portalul are o interfață intuitivă, precum și numeroase funcționalități:
⦁ Verificarea consumului de energie electrică și de gaze naturale
⦁ Vizualizarea și descărcarea facturilor CEZ Vânzare
⦁ Efectuarea plăților online
⦁ Vizualizarea situației plăților și a restanțelor
⦁ Programarea vizitelor în Centrele de Relații cu Clienții CEZ
⦁ Transmiterea indexului autocitit
⦁ Vizualizarea istoricului de consum, de facturi și de plăți
⦁ Gestionarea mai multor locuri de consum din același cont de client
⦁ Solicitarea unei oferte de energie electrică sau de gaze naturale
⦁ Verificarea programului de întreruperi programate în alimentarea cu energie electrică

Policlinica Buna Vestire Craiova

Odată cu lansarea aplicației My CEZ, CEZ Vânzare implementează și o serie de soluții digitale complementare:
⦁ IVR Dinamic (asistent vocal interactiv): oferă acces rapid la Info Linia CEZ – 0251 929, pentru a afla informații despre situația facturilor și plăților sau pentru a înregistra un deranjament fără a mai intra în contact cu un operator
⦁ My CEZ Kiosk: aparatele sunt disponibile clienților care vizitează centrele de relații cu clienții din Craiova, Pitești și Râmnicu Vâlcea și oferă informații utile despre contul de client
⦁ Programare online pentru vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, prin intermediul cezinfo.ro.

Lansarea portalului My CEZ face parte dintr-un amplu proces de transformare digitală a companiei, inițiat din dorința de a oferi clienților soluții simple și rapide, potrivite nevoilor lor.

Direcția Comunicare și Marketing
CEZ România

Despre Grupul CEZ în România
Grupul CEZ este prezent pe piața românească încă din anul 2005, odată cu preluarea companiei de distribuție Electrica Oltenia SA care, după procesul de transformare, asigură alimentarea cu energie electrică a șapte județe: Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Vâlcea și Teleorman.
Afacerile Grupului CEZ în România sunt reprezentate de cele 8 companii – Distribuție Oltenia (fosta CEZ Distribuție), CEZ România, CEZ Vânzare, CEZ Trade, Tomis Team, MW Invest, Ovidiu Development și TMK Hydroenergy Power.
CEZ Vânzare este principalul furnizor de energie electrică din sud-vestul României, dar și furnizor de gaze naturale, cu un portofoliu de clienți casnici și industriali care depășește 1,3 milioane de clienți.
Grupul CEZ deține în România și cel mai mare parc eolian pe uscat din Europa, în zona Dobrogea, la Fântânele, Cogealac și Grădina. Parcul Eolian a însemnat o investiție de 1,1 miliarde euro și conține 240 de turbine eoliene cu o putere totală instalată de 600 MW. Întreaga capacitate a Parcurilor Eoliene CEZ a fost pusă în funcțiune la sfârșitul anului 2012.
Totodată, începând cu 2011, Grupul CEZ în România deține în portofoliul său sistemul hidroenergetic de lângă Reșița, județul Caraș-Severin, format din 4 microhidrocentrale (Grebla, Crainicel 1, Crainicel 2 și Breazova) și amenajările hidro aferente de la Trei Ape, Gozna, Valiug și Secu. Grupul CEZ a investit în reabilitarea complexului de hidrocentrale de la Reșița în scopul creșterii eficienței, capacitatea de producție ridicându-se de la 18MW la circa 22 MW după finalizarea procesului de modernizare.

Politica