”Puma”, firma de articole sportive, lansează o colecţie comună cu Porsche Design, marca de modă şi accesorii deţinută de compania germană de automobile, în încercarea de a intra în zona de produse premium, dar şi de a pune etichete de lux pe articolele de sport.
Puma a anunţat că va înlocui compania rivală Adidas în parteneriatul cu Porsche şi au prezentat în aceaastă săptămână prima serie de pantofi şi articole de îmbrăcăminte, care vor intra în vânzare din 1 martie.
Porsche Design speră că Puma va atrage o audienţă mai tânără în magazinele sale, în timp ce marca sportivă se aşteaptă să atragă unii dintre marii clienţi ai mărcii auto, observând o cerere puternică pentru echipamente sportive de ultimă generaţie pe pieţe precum China şi Japonia.
Asocierea apare în contextul în care numeroase mărci de lux şi premium – cum ar fi Hugo Boss şi Gucci – încearcă să profite de tendinţa stilului de viaţă activ, prin lansarea de produse scumpe.
Pantofii din colectia Puma-Porsche vor avea un preţ cu amanuntul de pana la 250 de euro iar jachetele până la 450 de euro şi vor fi vândute în 150 de magazine Porsche Design din intreaga lume, dar şi online.