luni, decembrie 23, 2024

Ultima ora

Sport

Poşta Română – noi servicii şi noi directori

Conducerea Companiei Naţionale Poşta Română a venit la Craiova pentru a prezenta noile servicii oferite clienţilor, dar şi noua conducere a sucursalei judeţene. Noul director al Poştei Române din Craiova este Mirel Şerbu, iar director adjunct este Alexandru Opran.

Cei doi au fost prezentaţi în cadrul unei conferinţe de presă, susţinută la sediul Primăriei Craiova, de directorul Poştei Române, Mircea Tudosie. La conferinţă a luat parte şi fostul ministru al Muncii, Lia Olguţa Vasilescu, liderul Sindicatului Poşta Română, Matei Brătianu, dar şi primarul Craiovei, Mihail Genoiu, precum şi Gheorghe Nedelescu, membru în Consiliul de Administraţie al Poştei Române.

Directorul general al Poştei Române, Mircea Tudosie, a prezentat şi un bilanţ al companiei pe anul trecut.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Suntem prezenți la un eveniment prin care începe revoluția în Poșta Română. Unul din pilonii de redresare este divizia de curierat a Poștei Române. Într-un secol al supervitezei, nu al vitezei, curieratul înseamnă timpi reduși de circulație și o creștere semnificativă a calității la distribuire. Brandul Prioripost, pe care piața îl cunoaște de foarte mult timp, este astăzi relansat, aici, la Craiova, relansat în haine și produse noi. (…) Poșta Română înseamnă peste 5400 de sedii, peste 24000 de salariați. Prin eforturile susținute ale departamentelor de marketing și comercial, am reușit să creăm un produs nou, și anume citirea contoarelor la domiciliu iar la puțin timp de la lansare ne-a adus o primă satisfacție, Poșta Română a câștigat o licitație în valoare de zece milioane de lei, cu Enel Dobrogea și vom fi cei care vor citi contoare în teritoriu. Există și alte locuri unde suntem înscriși la licitașii și așteptăm vești bune. Aș dori să vă ofer câteva cifre ale echipei pe care o conduc și o prezint, astăzi. Sunt cifre similare celor șase luni de când noi am preluat conducerea companiei. Numărul de licitații câștigate, 191 față de 100, valoarea licitațiilor 270 de milioane față de 89 de milioane în perioada similară a anului 2017. O creștere de 4,65% a veniturilor companiei și o creștere cu 124% a rezultatului brut. Fără a atrage resurse externe și anume credite doar prin rearanjarea puzzle-ului investițional, am reușit ca în aceste șase luni următoarele rezultate: am achiziționat 180 autovehicule, peste 500 de case de marcat, urmând să mai fie achziționate în acest an restul de 1500, am distribuit deja în rețea peste 500 de calculatoare de ultimă generație acre se află în plin proces de instalare, am reușit să schimbăm marca înregistrată Poșta Română și anume acele imprimante matriciale cu imprimante laser în toate oficiile poștale, astfel timpii de procesare la ghișeu și durata prestației a scăzut și va scade simțitor. Banii se fac cu bani, de aceea, în acest an, compania noastră va achiziționa credite privind investițiile având ca deziderat schimbarea în proporție de 100% a rețelei IT din toată țara, achziția de autovehicule electrice, de POS uri mobile ce vor atrage venituri ce se vor regăsi în salariile colegilor noștri ”, a spus directorul Poştei Române.

Fostul ministru al Muncii, deputatul Lia Olguţa Vasilescu, a afirmat că rezultate ca cele companiei Poşta Română sunt aşteptate şi de la alte companii ale statului, iar liderului de sindicat i-a transmis că „nevoile poştaşilor” sunt în continuare avute în vedere.

Au fost nişte creşteri de venituri, dar acestea trebuie să continue. Vreau să îl felicit pe domnul Matei Brătianu, care este unul dintre cei mai insistenţi lideri de sindicat. M-am confruntat de multe ori cu domnia sa, dar, de fiecare dată, a reuşit să obţină nişte lucruri foarte bune pentru cei pe care îi reprezintă şi sunt absolut convinsă că activitatea dumnealui viitoare va duce, de asemenea, la rezultate foarte bune.Unul dintre lucrurile pe care le-am reuşit să le rezolvăm a fost această creştere de venituri, dar un lucru aşteptat de SNPR şi care este în curs de rezolva este acela de a se recunoaşte condiţii speciale pentru poştaşi, la pensie. Am îmbunătăţit, aşa cum ştiţi foarte bine, legea pensiilor, în sensul că am introdus acolo că nu doar categoriile care beneficiază de condiţii speciale vor rămâne şi pe viitor cu aceste condiţii speciale, ci printr-o hotărâre de guvern se va putea modifica anexa pentru a fi prinşi şi alţi lucrători. Din păcate, legea pensiilor este în continuare blocată. Aşa cum ştiţi, ea a trecut de Parlamentul României, este atacată la Curtea Consituţională de către opoziţie, în momentul în care această lege va fi publicată în Monitorul Oficial putem să discutăm despre negocieri pentru acea hotărâre de guvern care să permită şi lucrătorilor poştali să beneficieze de aceste condiţii speciale. De asemenea, suntem cu toţii foarte interesaţi de îmbunătăţirea condiţiilor de muncă ale poştaşilor şi constatăm că se pot face mai multe lucruri bune pentru ei, pentru că iată că acum compania începe să aibă şi rezultate pe care le-am estimat”, a declarat Olguţa Vasilescu.

Mi se pare foarte ciudat să fiu în Craiova, să fie presă şi să nu fiu aici ieşit în stradă alături de Victor Peţa (…) şi să fiu într-o atmosferă de altă natură”, a spus Brătianu

Salut iniţiativa de a reintra pe piaţă cu serviciile prezentate, o piaţă în care cred că este loc de o creştere calitativă, iar prezenţa dumneavoastră acolo va duce la această creştere a calităţii, prin concurenţă”, le-a transmis primarul Craiovei, Mihail Genoiu, reprezentanţilor companiei Poşta Română.

Cristina Oțelea, directorul sucursalei servicii expres a Poștei Române, a vorbit despre noile servicii: „Noul nostru serviciu are ca principală caracteristică preluarea trimiterilor, a domiciliului sau seriei clienților și livrarea acestor trimiteri la domiciliul destinatarilor, într-un timp maxim de 4, 24 sau 36 de ore. Astăzi, noi (n.r. divizia de curierat) participăm cu 3% la cifra de afaceri a companiei, dar știm că avem potențial de a crește această cifră. (…) În acest moment ne concentrăm pe furnizarea unor servicii de calitate ca astfel să putem crește notorietatea și bunul renume al organizației. Astfel, în această perioadă am dezvoltat serviciul ultrarapid de livrare door to door. Dacă până acum eram prezenți în 18 reședințe de județ, de astăzi vom fi prezenți în 41. În cadrul aceleiași reședințe vom livra în patru ore din momentul în care trimiterea a fost preluată de la expeditor. Având și varianta next day, serviciul de livrare door to door între reședințe având ca timp de distribuire maximum 24 de ore. De asemenea, ca noutate, serviciul ultra post a fost introdus pe platforma AVB a Companiei Naționale Poșta Română, aplicație care perimte clienților noștri să își genereze singuri documentele de transport, astfel câștigând timp și să moniterizeze permanent trimiterile poștale. Astfel, cum spunea și domnul director general, astăzi lansăm uniforma agenților curieri, am achiziționat uniforme pentru 160 de colegi formate din tricouri, veste, bluze și șepci pentru a fi mai vizibili în piață și să ne promovăm mult mai ușor. Următorul nostru serviciu este serviciul prioripost, cu care acoperim întregul teritoriu al României, avem avantaj față de concurență pentru că avem tarif unic la nivel național, fără taxare de kilometri suplimentari sau taxa pe carburant. La fel, este cu prezentare în AVB și monitorizare permanentă online. Livrăm în 24 de ore între reședințele de județ și 36 de ore în restul localităților. De asemenea, pentru a veni în întâmpinarea clienților noștri, am lansat de curând două servicii: Expres Plus dedicat instituților financiar-bancare, instituților publice, ministere, agenții, primării, care doresc preluarea și livrarea de documente desecretizate, extrase de cont, note de la sediul pricipal al instituției către subsidiarele din teritoriu cu livrare în aceeași zi, de luni până vineri sau a doua zi. Am ales pentru acest serviciu varianta simplificată de prezentare, pe plic, legătură sau cutie de transport. Pentru clienții care doresc să expedieze local, cu sistem door to door, în aceeași zi sau în următoarea zi lucrătoare, venim în întâmpinarea clienților noștri cu serviciul Luxury Cost Express prin care se pot expedia trimiteri ce conțin cadouri business, cadouri personale, cadouri aniversale sau alte articole cu valoare similară. Mai avem în portofoliul nostru Priori postul cu valoare declarată fixă, serviciul express utilizat pentru livrarea documentelor cu caracter financiar sau fiscal, declarațiile de impozit, bilanțul contabil. Priori post facturi, serviciul prin care se asigură colectarea, transportul și livrarea la destinație a trimiterilor care conțin documente fiscale, facturi sau avize de însoțire a mărfii. Trimiterile ajung la destinație, destinatarul semnează de primire și exemplarul semnat se întoarce la expeditor”.

Politica