CSU Craiova a clonat un articol de pe site-ul celor de la New York City FC
Nu știm dacă pe lângă cele 7.4 milioane de euro, oficialii celor de la New York City FC or fi plusat și cu posibilitatea preluării strategiei editoriale de pe site-ul propriu. Cert e că PR-ul oltenesc a fost pe fază și a dat copy-paste ideilor yankeilor.
„10 things to know” despre Mitriță, un articol urcat pe online-ul oficial al americanilor și-a găsit corespondent pe pagina oficială a Craiovei, care l-a prezentat pe Fortes în știrea: „10 lucruri de știut”. Craiovenii de la butoanele site-ului oficial au preluat inclusiv hash-tag-ul newyorkezilor. Astfel, #WelcomeAlexandru a devenit în doi timp și trei mișcări #BunVenitCarlos.
În strategia de PR și marketing a clubului craiovean copierea la virgulă a ideilor americanilor a devenit o politică în sine. În decembrie anul trecut, înaintea partidei cu Voluntari, CSU Craiova a împrumutat un eveniment făcut cu 3 ani în urmă la un meci de baseball de peste Ocean. Oltenii au regizat și pus în scena de pe stadionul Ion Oblemenco un dans al unui steward, fix ca la partida din 2015 a celor de la Houston Astros, reprezentație în care s-a mers până la copierea mișcărilor făcute de dansatorul cu pricina.