Partida cu Snagovul din Cupa României a stabilit un record negativ al audienței: doar 7.000 de spectatori și-au arătat interesul față de meci, în ciuda faptului că a fost intens promovat de către clubul oltean.
În consecință, gruparea patronată de Mihai Rotaru a recurs la o strategie de vânzare pentru a beneficia de spectatori și la partida cu AFC Hermannstadt, adversar la fel de neinteresant pentru publicul oltean ca și Snagovul. Astfel, clubul din Bănie vinde meciurile cu sibienii și cu FCSB la pachet, pe un singur bilet. Cel puțin așa sună anunțul clubului: „două meciuri = un bilet”. Numai că biletul cu princina este o nuanță mai scump decât cel prevăzut în politica de ticketing a oltenilor.
La început de sezon, CSU Craiova a stabilit următoarea politică de ticketing:
Peluze: 15 lei
Tribuna a II-a: 30 lei
Tribuna I: 40 lei
Tribuna VIP: 100 lei
Iar pentru pachetul de două meciuri, biletul e mai scump nițel, ajungându-se la VIP până la „ia-ți un bilet și jumătate pentru pachetul Hermannstadt și FCSB”.
Prețurile biletului promoțional sunt:
Peluze (Nord & Sud) – 20 lei
Tribuna a II-a – 40 lei
Tribuna I – 60 lei
Tribuna VIP – 150 lei
Meciul cu Hermannstadt se joacă la începutul lui octombrie, iar cel cu FCSB în a doua parte a lunii.