Severinenii vor putea primi documente de la Direcţia de Taxe şi Impozite prin e-mail. Un proiect de hotărâre iniţiat de viceprimarul municipiului Drobeta Turnu Severin, Daniel Cîrjan, în acest sens, urmează a fi supus votului consilierilor locali.
Este vorba despre peste 20 de documente fiscale, acte adiministrative, acte de executare şi alte acte emise de Direcţia Impozite şi Taxe prin email, valabile doar cu semnătura electronică a organului fiscal.
Consilierii locali ar urma să voteze, pe lângă lista documentelor, şi procedura prin care actele fiscale vor putea fi comunicate, la cererea expresă a cetăţeanului, exclusiv prin email.
„De multe ori avizele nu se mai găseau, ajungeau târziu sau programul ghişeelor poştale era dificil de respectat. Prin aceasta nouă măsură legislativă de la nivel local, astfel de situaţii pot fi eliminate, alegând trecerea la comunicare digitală, fără documente tipărite. Severinenii vor putea opta pentru comunicarea strict prin email a actelor fiscale emise de Direcţia de Taxe şi Impozite, economisind astfel timp semnificativ şi îmbunătăţind comunicarea dintre Primărie şi cetăţean”, a precizat viceprimarul municipiului Drobeta Turnu Severin, Daniel Cîrjan.
Conform proiectului, pentru a beneficia de această măsură, cetăţeanul trebuie să depună o singură dată o cerere în scris la registratură care să aibă semnătura sa olografă, pentru a certifica adresa de email unde se va derula comunicarea actelor fiscale emise de Primărie.