Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează dată de 28 mai 2018, Sărbătoarea Rusaliilor, respectiv 01 iunie 2018, Ziua Internațională a Copilului drept sărbători legale și zile libere la nivel național.
Centrele de Relații cu Clienții ale Grupului CEZ în România
Centrele de Relații cu Clienții ale Grupului CEZ în România isi intrerup activitatea în zilele de 28 mai și 01 iunie 2018.
În perioada 29 – 31 mai, și începând cu 04 iunie 2018 programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:00 – 16:00 sau 08:00 – 17:00, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din municipiile – reședința de județ: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu.
Info Linia CEZ
Pentru orice informații legate de serviciile CEZ Vânzare, clienții pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din rețeaua națională, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Echipele operative Distribuție Oltenia
Pe parcursul zilelor de 28 mai și 01 iunie 2018, cu ocazia Sărbătorii Rusaliilor și a Zilei Internaționale a Copilului, nu au fost planificate lucrări care necesită întreruperea alimentării cu energie electrică.
Totodată, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.
Liniile telefonice ale operatorului de distribuție
Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispoziție de către operatorul de distribuție:
-
0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea;
-
0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională.
Informațiile despre deficiențele din instalațiile electrice se pot transmite rapid și ușor, cu ajutorul codului locului de consum, fără că apelantul să aștepte să între în legătură cu un operator uman, după aproximativ 20 de secunde de la inițierea apelului.