Haos la Wizz Air din cauza ninsorii. După ce, luni, o aeronavă, care venea de la Tel Aviv şi trebuia să ducă peste 140 de pasageri la Koln, nu a putut ateriza pe aeroportul din Craiova din cauza vizibilităţii reduse şi a vântului puternic, programul zborurilor a fost bulversat complet. Cursele de luni au fost anulate şi la fel s-a întâmplat cu cele de marţi dimineaţă către Paris şi Londra. Peste 170 de pasageri ai cursei Wizz Air de Londra au aşteptat mai multe ore ca aeronava să decoleze, însă în zadar. Reprezentanţii operatorului aerian susţin că pista era acoperită de zăpadă. Directorul Aeroportului îi contrazice însă.
Wizz Air a transmis un comunicat de presă în care arată că „Zborurile Wizz Air de la Craiova spre Paris Beauvais (W6 3981) și Londra Luton (W6 3753) programate pentru 27 februarie au fost anulate din cauza condițiilor meteo severe și a zăpezii abundente de la Aeroportul din Craiova. Pasagerilor afectați de această situație li se oferă rambursare completă sau reprogramare gratuită pe următoarele zboruri, în limita locurilor disponibile. Sub rezerva îmbunătățirii condițiilor meteo de pe aeroportul din Craiova, vom continua să facem tot ce ne stă în putință pentru a ne desfășura zborurile în conformitate cu programul, însă siguranța pasagerilor și a echipajului este responsabilitatea noastră principală.”
Directorul Aeroportului din Craiova, Mircea Dumitru, a declarat, pentru Jurnalul Olteniei, că pista a fost operaţională încă de dimineaţă când cele două curse ar fi trebuit să decoleze, dar şi că după discuţii cu operatorul alte două zboruri programate marţi au fost efectuate.
„Avionul a aterizat de dimineaţa şi nu a avut probleme. Iar zborurile către Treviso şi Bologna s-au putut efectua. Au avut întârziere de aproximativ 30- 45 minute pentru că au degivrat. Dar s-a aterizat şi s-a decolat. Axul este la negru. O altă problemă este că celălalt avion din bază a fost trimis la Katowice. Dacă îl aveam pe acela, făcea zborurile. Acolo au fost trimise şi două echipaje”, a declarat Mircea Dumitru.
Wizz mai are trei echipaje, unul rămăsese la Otopeni, iar la Craiova mai erau doar două care nu ar fi putut efectua toate zborurile.