Un concurs de grafitti pe faţadele unor clădiri din Caracal va fi organizat de municipalitate, în această vară, pentru promovarea capitalei fostului judeţ Romanaţi.
Concursul este organizat de primărie prin intermediul Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică, având un buget de 17.500 lei, potrivit calendarului de activităţi aprobat de Consiliul Local Caracal, la finalul lunii trecute.
Bugetul total alocat Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică pentru acest an este 185.000 lei. Printre evenimentele bugetate se numără participarea la Târgul de Turism al României, ediţia de primăvară şi la Târgul de Turism Regional al Olteniei. Totodată, au fost asigurate bugetele pentru organizarea unui eveniment sportiv şi de gastronomie internaţională – „Street Ball&Food”, dar şi a unui simpozion România – Serbia – Bulgaria (ROSEB).
Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică din Caracal a fost înfiinţat, în urmă cu trei ani, cu fonduri europene, investiţia ridicându-se la 527,414 mii lei. Surse de finanţare sunt următoarele: fonduri structurale FEDR – 85%, buget de stat – 13%, buget local – 2%. În faza de operare a Centrului, au fost create două locuri de muncă. În urma acestui proiect, Centrul a fost integrat în reţeaua naţională de centre de informare turistică.