vineri, noiembrie 22, 2024

Ultima ora

Sport

Primarul nu vrea la munte sau la mare

Cursurile de formare profesională pentru 158 de angajați ai Primăriei Craiova ar putea să nu se mai desfășoare la munte sau la mare. Primarul Mihail Genoiu spune că nu este de acord ca pentru desemnarea prestatorului de servicii o condiție să fi ca aceste cursuri să se desfășoare la Constanța, Brașov sau Prahova.

Primarul Craiovei, Mihail Genoiu, a declarat miercuri că va propune retragerea de la licitație a contractului de servicii prin care doreşte achiziţia de servicii de formare profesională pentru 158 de angajaţi ai instituţiei. Aceasta pentru că o condiționalitate pevăzută în documentație este ca aceste cursuri să se desfășoare în zone de la munte, ori de la mare.

„Dacă există un astfel de caiet de sarcini și cu condițiile acestea puse, o să fac tot ce se poate pentru a se bloca sau să se retragă. Mi se pare normal să fac aceste cursuri, pentru că de acolo se schimbă informațiile. Nu mi se pare normal să fac specializare numai la munte sau la mare”, a spus Mihail Genoiu, în cadrul unei conferințe de presă.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Reamintim că, pe 10 iulie, Primăria Craiova a scos la licitaţie un contract de servicii prin care doreşte achiziţia de servicii de formare profesională pentru 158 de angajaţi ai instituţiei.

„Programele de formare vor fi desfăşurate cu participarea directă a beneficiarilor, în locaţii puse la dispoziţie de prestator în judeţele Constanţa, Braşov şi Prahova. (…) Structura de primire turistică cu funcţiuni de cazare şi masă/restaurant trebuie să fie amplasată în locurile de desfăşurare propuse în oferta tehnică, într-o zonă civilizată şi curată, pentru a facilita cât mai mult accesul participanţilor la structura de primire turistică, precum şi la mijloacele de transport în comun uzuale din zonă. (…) În ofertă vor fi nominalizate numai unităţile de cazare care au clasificare 3 stele”, se arată în caietul de sarcini publicat şi pe site-ul Primăriei Craiova.

Cursurile pe care Primăria Craiova vrea ca proprii angajaţi să le urmeze sunt în domeniile: comunicare şi transparenţă decizională, dezvoltare personală, dezvoltare regională durabilă, drept şi legislaţie comunitară, gestionarea fondurilor externe, IT&C, politici şi afaceri europene, resurse şi servicii publice. Cei mai mulţi dintre cei 158 de angajaţi, mai exact 71, vor fi trimişi la cursuri de management.

Conform anunţului publicat în SEAP, valoarea estimată a contractului deachiziţie  publică este de 417.120 lei, calculată  astfel: -curs de formare profesională: 158 persoane x 850 lei/pers.= 134.300 lei (0% TVA); -servicii hoteliere (cazare + masă 7 nopți): 158 persoane x 1790 lei/pers.= 282.820 lei (9% TVA). Criteriul de atribuire a contractului va fi preţul cel mai scăzut. Prestatorii pot depune oferte până pe 18 iulie, după cum se arată în anunţul publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).

Cursurile ar urma să se defăşoare de la data semnării contractului şi până la 17 decembrie 2017.

Politica