luni, decembrie 23, 2024

Ultima ora

Sport

CEZ: Centrele de relații cu clienții nu au program de 1 mai

Centrele de Relatii cu Clientii ale Grupului CEZ in Romania nu vor avea program de lucru cu publicul in ziua de 01 mai 2017, reluandu-si activitatea in data de 02 mai 2017

Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza data de 01 mai 2017, Ziua Muncii, drept sarbatoare legala si zi libera la nivel national.

Centrele de Relatii cu Clientii ale Grupului CEZ in Romania

Policlinica Buna Vestire Craiova

Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii ale Grupului CEZ in Romania isi intrerup activitatea in ziua de 01 mai 2017.

Incepand cu data de 02 mai 2017 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:00 – 16:00 sau 08:00 – 17:00, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din municipiile – resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu.

Info Linia CEZ

Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ Vanzare, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 – 20:00.

Echipele operative Distributie Oltenia

Pe parcursul zilei de 01 mai, Ziua Internationala a Muncii, nu au fost planificate intreruperi programate.

Totodata, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea in alimentarea cu energie electrica.

Liniile telefonice ale operatorului de distributie

Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:

  • 0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea;
  • 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.

Pentru informatii comerciale privind serviciul de distributie a energiei electrice, clientii pot solicita informatii de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 16:00, la numerele de telefon cu tarif normal in reteaua nationala, mentionate mai sus.

Deranjamentul poate fi transmis fara a mai intra in direct cu un operator!

Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum care incepe cu „005” si poate fi regasit pe factura.

Astfel, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului puteti transmite deranjamentul fara a mai intra in direct cu un operator uman, daca acestia sunt angajati in alte convorbiri. Veti fi indrumat de catre mesajele prestabilite.

Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing
CEZ Romania

Politica