Abonaţii Companiei de Apă Olt (CAO) vor fi informaţi prin SMS atunci când urmează să fie întreruptă distribuţia apei. Sistemul a devenit deja funcţional din luna octombrie în Slatina şi este gratuit. Cel puţin, pentru persoanele care au încheiat contracte de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare cu CAO începând de luna trecută şi care au comunicat numărul de telefon mobil.
Abonaţii mai vechi pot beneficia şi ei de acest serviciu, la cerere.
„Orice abonat din Slatina poate să meargă la Serviciul Contractare de la Compania de Apă Olt şi să-şi transmită numărul de telefon pentru a fi anunţat printr-un SMS atunci când se fac lucrări de acest gen. Sunt deja câteva mii de clienţi ai companiei care beneficiază de acest serviciu. Mi se pare un demers normal, iar am insistat pentru acest serviciu, de luni de zile. Atât timp cât banca îţi transmite prin SMS că trebuie să plăteşti rata, iar supermarketurile că au nu ştiu ce ofertă, de ce să nu implementăm şi noi ceva similar, la Compania de Apă”, a declarat, pentru Gazeta Nouă, Florea Raţă, directorul sediului secundar Slatina al CAO.
Serviciul este funcţional, în prezent, doar în Slatina, dar ar putea fi extins.
„Aşteptăm să vedem cum funcţionează şi, fără doar şi poate, se va extinde la nivelul întregului judeţ, acolo unde compania îşi desfăşoară activitatea. Probabil că abonaţii au fost şi surprinşi că au primit mesaje text, sistemul fiind implementat doar din luna octombrie. Deocamdată, clienţii sunt informaţi prin SMS doar despre întreruperile planificate. Urmează să vedem cum vom proceda şi atunci când există avarii, pe anumite străzi, unde putem să închidem alimentarea cu apă până la rezolvarea problemei. Studiem această problemă şi, probabil că în scurt timp, vom veni cu o soluţie. Colegii de la IT lucrează şi privind reducerea timpului de transmitere a SMS-ului”, a mai spus directorul CAO.