”Vino acasă la Brâncuşi”, cel mai bun proiect de promovare a unei destinaţii turistice

Redactia
3 Min Read

Programul de promovare  turistică “Vino acasă la Brâncuşi” al Consiliului Judeţean (CJ) Gorj a fost desemnat “Cel mai bun proiect de promovare turistică a unei destinaţii turistice”, în
în cadrul Galei Turismului  FashionTV  Tourism  Awards. La eveniment a luat parte preşedintele CJ Gorj, Ion Călinoiu. Festivitatea de decernare a premiilor a avut loc, vineri, 13 martie a.c. la Bucureşti, evenimentul fiind realizat în parteneriat  cu  Federaţia  Asociaţiilor  de Promovare Turistică din România sub patronajul Ministerului Economiei, Comerţului şi Turismului.

Premiile au fost conferite pe zone geografice, fiind selectate cele mai reprezentative locaţii şi servicii din industria turismului, dar şi autorităţile publice locale, ce promovează prin programe competitive şi prin metode clasice zonele pe care le reprezintă.
“Vino acasă la Brâncuşi” este un proiect complex de promovare turistică iniţiat şi realizat de Consiliul Judeţean Gorj, cu adresabilitate atât naţională cât şi internaţională, dorindu-se a evidenţia Gorjul istoric şi pitoresc ca produs şi destinaţie turistică  de primă categorie, pe piaţa industriei ospitalităţii, transmit reprezentanţii CJ Gorj.

Gorjul, prezent la cea de-a 33-a ediţia a Târgului de Turism a României

Policlinica Buna Vestire Craiova

Pe de altă parte, judeţul Gorj a fost prezent la cea de-a 33-a ediţie a Târgului de Turism al României (TTR) ce a avut loc în perioada 12-15 martie 2015.
Şcoala Populară de Artă şi Ansamblul Artistic Profesionist ”Doina Gorjului”, instituţii subordonate CJ, au reprezentat judeţul la Târgul de Turism.

Încă în prima zi a târgului, Consiliul Judeţean Gorj a pus în valoare  tradiţiile şi obiceiurile gorjeneşti, prin mai multe momente artistice realizate de Ansamblul Artistic Profesionist ”Doina Gorjului” precum şi prin demonstraţiile de olărit şi cioplit în lemn ale meşterilor populari din cadrul Şcolii Populare de Artă din Târgu Jiu. Pe toată durata evenimentului , sub egida ” Vino acasă la Brâncuşi”  au fost distribuite  materiale de promovare  a judeţului Gorj ca ”destinaţie cultural-turistică unicat”, clasificare dobândită în urma câştigării a  premiului ”Mărul de Aur”.
Au transmis reprezentanţii Consiliului Judeţean Gorj

Ediţia de primăvară a Târgului de Turism a României a fost găzduită la centrul expoziţional ROMEXPO, organizată în parteneriat cu Asociaţia Naţională a Agenţilor de Turism (ANAT), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR) şi  Asociaţia Naţională de Turism Rural şi Ecologic (ANTREC), reunind agenţii de turism, hotelieri şi consultanţi în turism atât din ţară cât şi din străinătate.

Share This Article