Începând cu 1 februarie, activitatea de încărcare la autocisterne în Oil Terminal se va reduce substanțial, conducând la o scădere a veniturilor cu 3-4% din cifra de afaceri, informează compania într-un anunț publicat pe site-ul Bursei de Valori București (BVB). Se pare că, de vină este un ordin al președintelui ANAF emis la finalul anului trecut.
Potrivit Hotnews, atestatele de comercializare ale operatorilor economici, inclusiv cei care încărcau produse energetice în autocisterne pe baza de contract de prestari servicii la Oil Terminal SA își pierd valabilitatea începând cu data de 31 ianuarie 2019
Oil Terminal reamintește că a demarat etapele necesare obținerii autorizației pentru utilizarea garanției globale conform prevederilor legale, urmand ca Direcția Regională Vamală Galați să comunice valoarea necesară a fi garantată.
OIL TERMINAL S.A, situată în Portul Constanța și este cel mai mare terminal pentru import/export țiței, produse petroliere și petrochimice la nivel național. Principalele servicii realizate sunt: primirea, depozitarea, condiționarea și expedierea țițeiului, păcurii, produselor petroliere, petrochimice și chimice lichide pentru import, export și tranzit; efectuarea de încercări fizico-chimice, pentru produsele derulate, efectuarea de încercări fizico-chimice pentru terți, în laboratoarele proprii; efectuarea de reparații și întrețineri pentru instalațiile și utilajele aflate în dotare.
Statul român prin Ministerul Energiei este acționarul majoritar cu 59,6%, Sebastian Valentin Dumitrescu, în vârstă de 96 de ani, cu 14,5%, și restul de alți acționari.