Casele automate de marcat, ”concediate”

Delia Pătru

Unul dintre rețelele de magazine alimentare din Marea Britanie a ținut cont de opinia cumpărătorilor și a înlocuit toate casele de marcat cu autoservire cu vânzători.

”Când vine vorba de cumpărături, se pare că există două feluri de oameni în această lume: cei care preferă auto-plata și cei care preferă interacțiunea cu un om”, scriu corespondenții din Londra ai ziarului The New York Times, potrivit libertatea.ro

Booths (nu Boots – mult mai cunoscut) este un lanț cu 3.000 de angajați care vinde produse alimentare în nordul Angliei încă din 1847. Săptămâna trecută a anunțat că ”va renunța la casele de marcat automate în toate cele 28 de magazine ale sale, cu excepția a două. Ei se opun unei tendințe care a remodelat cumpărăturile cu amănuntul în întreaga lume în ultimii 20 de ani”, scrie ziarul american.

În 2016, un studiu al comercianților cu amănuntul din Statele Unite, Marea Britanie și alte țări europene a constatat că retailerii cu benzi de autoservire și aplicații au avut o rată de pierdere de aproximativ 4 %, mai mult decât dublul mediei din industrie, cercetătorii afirmând că benzile de autocontrol i-au tentat pe cumpărători să acționeze în moduri în care nu ar fi făcut-o în mod normal și au făcut ca furtul să fie mai puțin detectabil.

Booths, care are aproximativ 3.000 de angajați, a declarat într-un comunicat că, faptul că angajații săi interacționează cu clienții asigură o experiență mai bună.

„Ne-am bazat nu numai pe ceea ce credem că este corect să facem, ci și pe faptul că am primit feedback de la clienții noștri”, a precizat compania, citată de The New York Times.

Foto: pixabay


Distribuie acest articol