Eroare sau nu? Un cunoscut lanţ de farmacii din Craiova, pus pe fapte mari

Redactia
7 Min Read

Cei care credeau că farmaciştii sunt cei mai corecţi în ale vânzării, o să-şi schimbe părerea, când vor citi rândurile de mai jos.  Ileana Ştefania P. din Craiova, în vârstă de 65 ani mi-a povestit o întâmplare destul de gravă. Şi cum cele ce mi-au ajuns la urechi nu-mi erau deloc străine, am contactat-o şi pe Maria N., 47 ani, care în urmă cu ceva timp mi-a mărturisit o întâmplare similară, însă la acel moment femeia a crezut că a fost, poate, o simplă eroare, a aceluiaşi lanţ de farmacii. 

Ileana Ştefania P. povesteşte ţeapa pe care fiica ei a luat-o de la farmacia care există în Electroputere Parc. Tocmai de aceea nu are rost să le facem reclamă şi să le dăm numele, deoarece cu toţii ştim cum se numeşte singura farmacie din Mall. 
Fiica femeii în vârstă de 65 ani a mers la farmacia din Electroputere Parc pentru a cumpăra medicamente, pentru o banală răceală. Ajunsă la casă, după ce a comandat două tipuri de medicamente, a sosit momentul să achite produsele cumpărate. Mare i-a fost uimirea când farmacista i-a spus preţul pe care trebuie să-l achite, deşi nu luase decât câteva comprimate din fiecare tip de pastile. 
,,M-a sunat mama (n.r.- Ileana Ştefania P., 65 ani) şi m-a rugat să-i cumpăr ceva medicamente pentru răceală, deoarece nu se simţea prea bine. Până aici, bineînţeles, că nu este nimic neobişnuit. Aflându-mă în Mall, am decis să cumpăr acele medicamente de la singura farmacie existentă acolo. Mama mi-a zis să nu cumpăr prea multe medicamente, aşa că în momentul în care mi-a venit rândul să comand, i-am cerut farmacistei o folie de Paracetamol, deci banalul Paracetamol, pe care îl consumă orice om şi care nu are vreun preţ prea mare. De asemenea, am mai comandat şi încă două pastile, tot pentru răceală şi gripă, care costau ceva mai mult. În momentul în care a trebuit să fac plata, farmacista mi-a cerut 15 lei. Am achitat, nu am comentat nimic, evident, însă i-am spus prietenei mele cu care eram acolo, că mi se pare puţin ciudat să achit atât de mult. Apoi, m-am uitat pe bonul fiscal şi am constatat că farmacista îmi bătuse o cutie întreagă de Paracetamol, în loc de o jumătate de cutie. Mi s-a părut ciudat, mai ales că respectiva m-a întrebat de două ori dacă doresc o cutie întreagă sau o jumătate de cutie. Apoi, m-am întors la cea care mi-a vândut medicamentele şi i-am atras atenţia asupra greşelii. În acel moment, farmacia era plină de oameni care aşteptau la coadă pentru a cumpăra medicamente. Evident că imediat ce i-am atras atenţia asupra greşelii, întreg staff-ul de acolo s-a adunat în jurul faimosului meu bon, zicându-mi că am procedat foarte bine că am descoperit greşeala produsă. Părerea mea este că nu a fost o simplă greşeală nevinovată, sunt convinsă că mulţi oameni sunt păcăliţi în acest fel. Îmi pare rău că nu am apucat să fac o poză bonului, deoarece farmacista mi-a oprit bonul după ce mi-a returnat jumătate din suma pe care o achitasem pe Paracetamol”, a povestit Lavinia P., 35 ani. 

Medicamentele? Unde sunt medicamentele?

Şi asta nu este tot. În urmă cu ceva timp, Florica D., în vârstă de 59 ani, mi-a povestit o întâmplare similară, legată de acelaşi lanţ de farmacii. Din păcate, femeia nu a reacţionat la fel de prompt în acel moment.
,,În urmă cu vreo doi ani, dacă nu mai puţin, am mers la una dintre aceste farmacii pentru a-mi procupa medicamentele lunare, deoarece eu am probleme cu inima. Căutând prin mai multe farmacii din oraş, unul dintre medicamente mi-a fost imposibil să-l găsesc aşa că am recurs la această farmacie, pe care oricum am încercat să o evit mereu, deoarece au preţuri mult mai mari faţă de celelalte. Întrebând şi acolo, am găsit, în sfârşit, medicamentul de care aveam nevoie şi am zis că o să cumpăr întreaga reţetă tot de acolo, pentru a nu mai pierde timpul. În total, a trebuit să achit în jur de 200 lei, pentru vreo patru sau cinci tipuri de medicamente. Bineînţeles, că nu am mai verificat în acel moment dacă farmacista mi-a pus sau nu toate medicamentele în pungă. Nici nu mă aşteptam să nu fie aşa. Când am ajuns acasă, am descoperit că unul dintre medicamente mi-a fost dat doar pentru jumătate de lună, deşi pe bon scris clar că plătisem o cutie întreagă. A doua zi, am mers la farmacia respectivă pentru a cere clarificări. Cea care m-a servit cu o zi în urmă, nu era la serviciu, însă o colegă a verificat baza de date şi mi-a zis că nu are cum să se fi produs o astfel de greşeală. Deşi i-am explicat de mai multe ori, mi-a zis că nu are cum şi în cele din urmă am fost nevoită să plec, aşa cum venisem acolo. Acea întâmplare a fost o lecţie pentru mine şi mi-am promis că niciodată nu o să mai cumpăr medicamente de acolo”, a mărturisit Florica D., 59 ani. 
Greşeală sau nu, ţeapă sau nu, cert este că fiecare dintre noi avem de învăţat din astfel de întâmplări. Asemenea ,,evenimente”, cu singuranţă, se petrec mult mai des în Craiova, cât şi în întreaga ţară. Atenţia noastră contează cel mai mult şi mai ales promptitudinea, deoarece altfel nu vor putea fi elucidate niciodată. Poate că mulţi dintre noi nici nu observăm aceste mici ,,erori” niciodată. 

 

Distribuie acest articol