După ce Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a sanționat 265 de magazine Lidl cu amenzi de peste 3,5 milioane de lei, pentru că a găsit produse expirate și insecte în supermarketuri, despre care ați putut citi în Jurnalul Olteniei, Lidl România ne-a transmis un prim răspuns despre cele întâmplate.
”Controalele ANPC din luna curentă, într-un număr neobișnuit de mare, au vizat 85% din magazinele Lidl România. Aceste acțiuni au avut ca rezultat identificarea anumitor abateri în anumite magazine din rețea. Am făcut toate demersurile pentru a remedia în cel mai scurt timp posibil aceste situații având în vedere că, în relația cu autoritățile, noi dăm permanent dovadă de totală deschidere și pentru că ne asigurăm în tot ceea ce facem că ne îmbunătățim constant pentru a ne păstra locul în inima clienților noștri.
Încă de la intrarea noastră pe piață, obiectivul nostru cel mai important a fost acela de a oferi clienților noștri cea mai bună experiență de cumpărături. Echipa Lidl România mulțumește milioanelor de clienți care ne trec pragul datorită calității produselor noastre, dar și pentru că știu că sănătatea și siguranța lor sunt prioritare pentru noi. Îi așteptăm în continuare cu produsele pe care le cunosc și le apreciază și garantăm efortul nostru zilnic pentru a le oferi la cel mai bun raport calitate-preț”, se arată într-un comunicat.
În cursul lunii august, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a realizat o serie de controale pentru a verifica modul în care este respectată legislația în vigoare în magazinele lanțului de supermarketuri Lidl, la nivelul întregii țări.
Reamintim că magazinele Lidl din Dolj au fost amendate cu peste 100.000 lei, după ce inspectorii OPC au găsit mai multe nereguli. Citește AICI